Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37428
Название: Основні шляхи педагогічно-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів
Авторы: Матіяш, Валентина Василівна
Библиографическое описание: Матіяш В. Основні шляхи педагогічно-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19 вересня 2025 р.). Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2025. Вип. 110. С. 19-21
Дата публикации: 19-сен-2025
Издательство: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Ключевые слова: педагогічне краєзнавство
педагогічно-краєзнавча підготовка
міжпредметні зв'язки
спецкурс
pedagogical local history
pedagogical-local history training
interdisciplinary connections
special course
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються можливості педагогічного краєзнавства у підготовці майбутніх учителів. Акцентується увага на основних напрямах та шляхах цієї підготовки.
The article examines the possibilities of pedagogical local history in the training of future teachers. The main directions and ways of this training are emphasized.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37428
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Matijash_pedagogical_local_history.pdf566,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.