Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидорук, Анастасія-
dc.date.accessioned2025-12-09T09:48:23Z-
dc.date.available2025-12-09T09:48:23Z-
dc.date.issued2025-05-22-
dc.identifier.citationСидорук А. Педагогіка партнерства як умова реалізації індивідуальної освітньої траєкторії молодших школярів з особливими освітніми потребами / наук. кер. М. Козак // Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали V Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 22-23 травня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 353-357uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-134-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37728-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства як умова реалізації індивідуальної освітньої траєкторії молодших школярів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55_Sydoruk.pdf49,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.