Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37969Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Оверчук, Р. | - |
| dc.contributor.author | Квасниця, Ірина | - |
| dc.contributor.author | Ляшенко, О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T11:11:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-17T11:11:08Z | - |
| dc.date.issued | 2025-10-23 | - |
| dc.identifier.citation | Оверчук Р., Квасниця І., Ляшенко О. Сучасні виклики у підготовці футбольного тренера від традиційних підходів до інновацій // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 138-143 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37969 | - |
| dc.description.abstract | У публікації розглянуто сучасні виклики, що постають перед футбольними тренерами в умовах глобалізації та цифровізації спорту. Визначено основні професійні компетентності тренера, серед яких професійні знання та вміння, комунікативні, психологічні та аналітичні. Особлива увага приділена впровадженню інноваційних технологій, таких як відеоаналіз, GPS-моніторинг, VR- і AR-інструменти, а також застосуванню штучного інтелекту у тренувальному процесі. Підкреслено важливість безперервного навчання, системи ліцензування UEFA та соціальної ролі тренера у вихованні спортсменів. | uk_UA |
| dc.description.abstract | The publication examines the contemporary challenges facing football coaches in the context of globalisation and digitalisation of sport. It identifies the core professional competencies of a coach, including professional knowledge and skills, communication, psychological and analytical skills. Particular attention is paid to the introduction of innovative technologies, such as video analysis, GPS monitoring, VR and AR tools, as well as the use of artificial intelligence in the training process. The importance of continuous learning, the UEFA licensing system and the social role of the coach in the education of athletes is emphasised. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.subject | тренер з футболу | uk_UA |
| dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
| dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
| dc.subject | аналітична компетентність | uk_UA |
| dc.subject | football coach | uk_UA |
| dc.subject | professional competencies | uk_UA |
| dc.subject | digital technologies | uk_UA |
| dc.subject | analytical competence | uk_UA |
| dc.title | Сучасні виклики у підготовці футбольного тренера від традиційних підходів до інновацій | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Располагается в коллекциях: | Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 24_Overchuk _Kvasnytsia_Liashenko.pdf | 255,63 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.