Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМерва, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2014-06-18T11:35:12Z-
dc.date.available2014-06-18T11:35:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМерва, Л. С. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Текст] / Л. С. Мерва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 67–74. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4295-
dc.description.abstractОхарактеризовано педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. Продемонстровано шляхи їх реалізації в навчально-виховній діяльності вищого навчального педагогічного закладу та обґрунтовано показники ефективності. Розкрито суть понять "умова", "ефективність". Запропоновано напрямки подальшого наукового пошуку у вирішенні вказаної проблеми.-
dc.description.abstractОхарактеризованы педагогические условия формирования готовности будущих учителей начальной школы к работе с одаренными учащимися. Продемонстрировано пути их реализации в учебно-воспитательной деятельности высшего учебного педагогического заведения и обоснованно показатели эффективности. Раскрыта суть понятий «условие», «эффективность». Предложены направления дальнейшего научного поиска в решении указанной проблемы.ru_RU
dc.description.abstractThe pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are characterized. The ways of implementing pedagogical conditions in forming readiness for this type of activity in the educational process of higher educational institutions are demonstrated. The indices of effectiveness of realising pedagogical conditions in forming future primary school teachers’ readiness to work with gifted pupils are grounded. Future research prospects are suggested.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectефективність-
dc.subjectрівні сформованості-
dc.subjectпедагогічні умови-
dc.subjectкомпоненти-
dc.subjectпоказники-
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнямиuk_UA
dc.title.alternativeЭкспериментальная проверка эффективности реализации педагогических условий формирования готовности будущих учителей начальной школы к работе с одаренными учащимисяru_RU
dc.title.alternativePrimary school teachers’ readiness to work with gifted pupilsen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MERVA.pdf271,91 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.