Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5197| Название: | Педагогічні умови формування пізнавальної самостійності підлітків у гуртках науково-технічної творчості позашкільних навчальних закладів | 
| Другие названия: | Педагогические условия формирования познавательной самостоятельности подростков в кружках научно-технического творчества внешкольных учебных заведений Pedagogical terms of individual cognitive activity formation of adolescents at science-technology workshops in out-of-school educational establishments | 
| Авторы: | Липецький, О. П. | 
| Библиографическое описание: | Липецький О. П. Педагогічні умови формування пізнавальної самостійності підлітків у гуртках науково-технічної творчості позашкільних навчальних закладів [Текст] / О. П. Липецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 66-71. – Бібліогр. в кінці ст. | 
| Дата публикации: | 2011 | 
| Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | 
| Ключевые слова: | діалогічна взаємодія педагога та учнів дослідницька діяльність технічна творчість педагогічні умови підлітки пізнавальна самостійність позашкільні навчальні заклади проектувальна діяльність | 
| Серия/номер: | педагогіка; | 
| Краткий осмотр (реферат): | Розкриваються й обґрунтовуються педагогічні умови, реалізація яких орієнтована на оптимізацію формування пізнавальної самостійності підлітків, котрі навчаються у науково-технічних гуртках позашкільних закладів. Показана принципово нова роль педагога у взаємодії з гуртківцями. Раскрываются и обосновываются педагогические условия, реализация которых ориентирована на оптимизацию формирования познавательной самостоятельности подростков, что занимаются в научно-технических кружках внешкольных заведений. Показана принципиально новая роль педагога во взаимодействии с кружковцами The pedagogical terms, realization of which is oriented on optimization of individual cognitive activity formation of adolescents, studying in scientific and technical workshops of out-of-school establishments, are disclosed and founded. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5197 | 
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5 | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Lupeckuu.pdf | 531,89 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

