Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5212
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гоголь-Саврій, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T08:38:50Z | - |
dc.date.available | 2015-11-04T08:38:50Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Гоголь-Саврій М. В. Ґендерний підхід в системі освіти України як педагогічна проблема [Текст] / Гоголь-Саврій М. В. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 145-151. – Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5212 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто поняття «ґендерна соціалізація», «ґендерна освіта та виховання», «ґендерний підхід». Відзначено присутність ґендерного дисбалансу в сучасній системі освіти України, недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерного підходу і теоретико-практичну невідповідність цієї освітньої парадигми. Вказано на важливість інтеграції ґендерного компонента у систему освіти та інші сфери життєдіяльності суспільства. Запропоновано певні напрями подолання ґендерних суперечностей та їх наслідків в освітньому просторі нашої країни. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассмотрены понятия «гендерная социализация», «гендерное образование и воспитание», «гендерный подход». Отмечено присутствие гендерного дисбаланса в современной системе образования Украины, недостаточную обоснованность концептуальных задач гендерного подхода и теоретико-практическое несоответствие этой образовательной парадигмы. Указано на важность интеграции гендерного компонента в систему образования и другие сферы жизнедеятельности общества. Предложены некоторые направления преодоления гендерных противоречий и их последствий в образовательном пространстве нашей страны. | uk_UA |
dc.description.abstract | We considered the concept of «gender socialization», «gender education and upbringing», «gender approach». We noted the presence of gender imbalance in modern educational system of Ukraine, the lack of validity of the conceptual problems of gender approach and theoretical and practical failure of this educational paradigm. We specified on the importance of integrating gender component in education and other spheres of social life. We suggested certain ways of overcoming gender differences and their consequences in the educational sphere of our country. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | ґендерний підхід | uk_UA |
dc.subject | ґендерна соціалізація | uk_UA |
dc.subject | ґендерна освіта | uk_UA |
dc.subject | ґендерне виховання | uk_UA |
dc.title | Ґендерний підхід в системі освіти України як педагогічна проблема | uk_UA |
dc.title.alternative | Гендерный подход в системе образования Украины как педагогическая проблема | uk_UA |
dc.title.alternative | The gender approach into the educational system of Ukraine as the pedagogical problem | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gogol.pdf | 641,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.