Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/581
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Василюк, Алла Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-02T08:02:46Z | - |
dc.date.available | 2011-11-02T08:02:46Z | - |
dc.date.issued | 2011-10-10 | - |
dc.identifier.citation | Василюк, А.В. Тенденції реформування шкільної освіти Польщі (ХХ - початок ХХІ ст.) : дис. ...доктора пед. наук: 13.00.01- загальна педагогіка та історія педагіки / Алла Володимирівна Василюк ; нац. пед. ун-т. ім. М. П. Драгоманова ; наук. кер. Н. М. Дем'яненко. – К., 2011. – 462 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/581 | - |
dc.description | Захист відбувся 12 жовтня 2011 року о 12:00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: каб. 30 (зала засідань), вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. | en_US |
dc.description.abstract | У дисертації здійснено історико-системний інтерпретаційно-оцінювальний аналіз процесу реформування шкільної освіти Польщі в контексті суспільно-політичних і соціально-економічних змін (ХХ – початку ХХІ ст.). Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та створено інтегративну (діагностико-прогностичну) модель реформування освіти. Розроблено періодизацію реформ, виявлено та проаналізовано тенденції реформування польського шкільництва. Запропоновано класифікацію тенденцій: 1) за характером і тривалістю – пролонговані, ітеративні, епізодичні; 2) за новизною – наслідувальні (запозичені), інноваційні; 3) за сприятливістю чи гальмуванням освітніх змін – позитивні, негативні; 4) спрямовані на перспективний розвиток шкільної освіти – прогностичні. Визначено позитивний досвід проведення польських реформ та опрацьовано підходи щодо можливого застосування їх прогресивних ідей в умовах модернізації шкільництва в Україні. | en_US |
dc.description.abstract | В диссертации обоснованы тенденции реформирования школьного образования Польши (ХХ – начала ХХI в.). Исследованы теоретико-методологические основы образовательных реформ. Проанализированы их парадигмы, которые систематизированы по таким признакам: в зависимости от моделей и стратегий образовательных изменений; от структурно-организационных и программно-методических изменений институциона¬лизированного обучения и воспитания; от направлений модернизации образования (общности, непрерывности и проходимости обучения); с учетом разных типов образования (формальный, неформальный); от выявленного характера образовательных изменений (количественных, качественных); от отношения к школе (общество без школы, альтернативная школа, школа непрерывного усовершенствования). | en_US |
dc.description.abstract | Author investigated theoretical and methodological principles of educational reforming by means of which created an integrative (diagnostic and prognostic) model of reforming. Historical and system analysis of process of school education reforming is presented on the basis of the model in the light of social and political, social and economic changes in Poland (ХХ – beginning ХХІ). The chronology of reforms is developed and leading tendencies of Polish school reforming are revealed. Classification of tendencies is offered according to: 1) character and duration - prolonged, iterative, episodic; 2) novelty - imitative (borrowed), innovative; 3) support or braking of educational changes - positive, negative; 4) direction on perspective development of the educational phenomena and processes – prognostic. Author defined positive experience of Polish reforms and developed approaches concerning possible application of their progressive ideas in the conditions of school modernisation in Ukraine. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | шкільна освіта | en_US |
dc.subject | реформа освіти | en_US |
dc.subject | тенденції реформування освіти | en_US |
dc.subject | доступність освіти | en_US |
dc.subject | прохідність освіти | en_US |
dc.subject | школяризація | en_US |
dc.title | Тенденції реформування шкільної освіти Польщі (ХХ – початок ХХІ ст.) | en_US |
dc.title.alternative | Тенденции реформирования школьного образования Польши (ХХ – начало ХХІ в.) | en_US |
dc.title.alternative | Tendencies of school education reforming in Poland (ХХ – beginning ХХІ) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Располагается в коллекциях: | 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vasulyk.pdf | 413,39 kB | Unknown | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.