Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6509
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУруський, Андрій Володимирович-
dc.date.accessioned2016-07-05T09:44:57Z-
dc.date.available2016-07-05T09:44:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУруський, А. В. Особливості реалізації індивідуального підходу до старшокласників у навчанні за технологічним профілем / А. В. Уруський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 57–62. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6509-
dc.description.abstractРозглянуто особливості методики реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі навчання старшокласників за технологічним профілем, основними етапами якої є: вивчення індивідуальних особливостей учнів; групування учнів 10–11 класів; застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та комплексу засобів диференційованого навчання. Наведено приклади диференційованих завдань для різних етапів навчальної діяльності старшокласників: повідомлення вчителем навчального матеріалу; контролю навчальних досягнень; самостійного опрацювання навчального матеріалу учнями; виконання практичних (лабораторно-практичних) робіт; виготовлення виробів; виконання творчих проектів.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены особенности методики реализации индивидуального подхода к учащимся в процессе обучения старшеклассников за технологическим профилем, основными этапами которой являются: изучение индивидуальных особенностей учащихся; группировка учащихся 10–11 классов; применение новейших информационно-коммуникационных технологий и комплекса средств дифференцированного обучения. Приведены примеры дифференцированных заданий для различных этапов учебной деятельности старшеклассников: сообщение учителем учебного материала; контроль знаний; самостоятельного изучения учебного материала учащимися; выполнение практических (лабораторно-практических) работ; изготовление изделий; выполнение творческих проектов.uk_UA
dc.description.abstractThe features of the methodology of the implementation of an individual approach to high school students majoring in technology are analysed. The main stages of the implementation have been defined as the analysis of the individual student characteristics; grouping 10–11 grade students; usage of the modern informational and communicational techniques and a set of facilities of differentiated studying. The examples of the differentiated tasks for different phases of the high school training such as providing training material by teachers; academic progress monitoring; self-studying materials; fulfilling tasks of practical (laboratory and practical) works; goods manufacturing; carrying out creative projects have been provided.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectметодика індивідуального підходуuk_UA
dc.subjectдиференційовані завданняuk_UA
dc.subjectстаршокласникuk_UA
dc.subjectтехнологічний профільuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації індивідуального підходу до старшокласників у навчанні за технологічним профілемuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности реализации индивидуального подхода к старшеклассникам в обучении за технологическим профилемuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of an individual approach to high school students majoring in technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Uruskyi.pdf519,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.