Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6589
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМандражи, О. А.-
dc.date.accessioned2016-07-12T10:46:28Z-
dc.date.available2016-07-12T10:46:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМандражи, О. А. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителів до інноваційної діяльності / О. А. Мандражи // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 122–126. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6589-
dc.description.abstractВідзначається важливість підготовки вчителів до інноваційної діяльності та подаються результати експериментального дослідження. Це дає підстави стверджувати, що підготовка вчителів до інноваційної діяльності в системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів на основі визначених організаційно-педагогічних умов (забезпечення глибокого вивчення запитів учителів та проблем їхньої професійної діяльності; стимулювання вчителя до ведення інноваційної діяльності; організація навчання у співтворчості і відповідальності; поступовий перехід від просвітництва до організації самоосвіти; здійснення корекції педагогічної діяльності з метою надання вчасної підтримки; попередження труднощів, врахування важливості отриманих наслідків) удосконалює процес професійного розвитку вчителів і підвищує рівень навчально-виховної роботи.uk_UA
dc.description.abstractОбращается внимание на необходимость подготовки учителей к инновационной деятельности и приводятся результаты экспериментального исследования, которые показывают, что подготовка учителей к инновационной деятельности в системе методической работы общеобразовательных учебных заведений на основе обозначенных организационно-педагогических условий (обеспечение глубокого изучения запросов учителей и проблем их профессиональной деятельности, стимулирование учителя к ведению инновационной деятельности, организация обучения в сотворчестве и ответственности; постепенный переход от просвещения до организации самообразования, осуществление коррекции педагогической деятельности с целью предоставления своевременной поддержки, предупреждение трудностей, учета важности полученных последствий) совершенствует процесс профессионального развития учителей и повышает уровень учебно-воспитательной работы.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the significance of teacher training for conducting innovative activity and shows the results of experimental investigation. These results prove that teacher training for conducting innovative activity in the system of methodic work on the basis of determined organizational-pedagogical conditions at general educational institutions improves the process of teachers’ professional development and increases the level of educational activity. These organizational-pedagogical conditions are provision of profound study of teachers’ demands and problems with their professional activity; encouraging teachers to conduct innovative activity, organization of learning while interacting and forming responsibility; a gradual transition from education to organization of self-education; implementation of correction of pedagogical activity with a view to provide timely assistance; prevention of difficulties or emphasizing the importance of the results obtained.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectінноваційне середовищеuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови підготовки вчителів до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeОрганізаційно-педагогічні умови підготовки вчителів до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeThe organizational and pedagogical conditions of teacher training for conducting innovative activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mandrazhy.pdf529,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.