Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНауменко, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-12-06T08:43:16Z-
dc.date.available2016-12-06T08:43:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНауменко, Н. В. Взаємодія мовностильових концептів у поезії Т. С. Еліота / Н. В. Науменко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. Ткачук, Е. Бялка, К. Гуща [та ін.] ; за ред. М. П. Ткачука. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – Вип. 44. – С. 231–241. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6840-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано специфіку мовностильового оформлення модерністського вірша, представленого «Чотирма квартетами» Т.С. Еліота. Показано, що, ведучи діалог із логікою, культурою, світосприйняттям, смаками, емоціями та ідеями, автор іноді погоджується, а іноді й сперечається з ними. Але загалом цей прийом робить ліричне або ліро-епічне висловлювання не лише складним, «інтелектуалізованим» за рахунок уведення цілої мозаїки наукових термінів, міфологем і філософем, а й поліфонічним, відкритим до сприйняття нашого сучасника в умовах розвитку «інформаційного суспільства».uk_UA
dc.description.abstractThe article gives an analysis of specific stylistic shaping of Modernist verse represented by T.S. Eliot’s Four Quartets. There was shown that the author, upon accomplishing the dialogue with logics, culture, world perception, tastes, emotions and ideas, did either agree or argue with them. However, this has become a factor of making the lyrical or lyro-epic narration not only intricate and ‘intellectualized’ due to the great deal of scientific terms, mythologems and philosophems, but also polyphonic and open to interpretation by our contemporary within the developing informational society.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализирована специфика стилевого оформления модернистского стиха, представленного «Четырьмя квартетами» Т.С. Элиота. Показано, что, ведя диалог с логикой, культурой, мировосприятием, вкусами, эмоциями и идеями, автор иногда соглашается, а иногда и полемизирует с ними. Однако данный прием делает лирическое или лиро-эпическое высказывание не только сложным, «интеллектуализированным» за счет введения целой мозаики научных терминов, мифологем и философем, но и полифоническим, открытым к восприятию нашего современника в условиях развития «информационного общества».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectмодернізмuk_UA
dc.subjectвіршуванняuk_UA
dc.subjectтворчість Т. С. Еліотаuk_UA
dc.subjectстиль мовиuk_UA
dc.subjectобразuk_UA
dc.subjectсимволікаuk_UA
dc.subjectлейтмотивuk_UA
dc.titleВзаємодія мовностильових концептів у поезії Т. С. Еліотаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2016. Вип. 44

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naumenko.pdf795,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.