Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаніболоцька, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-12-26T08:31:01Z-
dc.date.available2016-12-26T08:31:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКаніболоцька, Л. В. Модель формування риторичної компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів / Л. В. Каніболоцька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 3. – С. 135–142. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7017-
dc.description.abstractРозглянуто проблему формування моделі риторичної компетентності майбутніх викладачів в процесі їх фахової підготовки до професійної діяльності у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Доведено, що модель формування риторичної компетентності майбутніх фахівців передбачає єдність методологічного, технологічного та діагностико-корегувального блоків через дотримання педагогічних умов, які сприяють розвитку умінь та здібностей викладачів до риторичної діяльності. Встановлено, що реалізація мети здійснюється визначеними методологічними підходами та трьома послідовними етапами, а дотримання комплексу принципів, методів і форм передбачає високі та достатні рівні сформованості риторичної компетентності майбутніх викладачів ВНЗ.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрена проблема формирования риторической компетентности будущих преподавателей в процессе их профессиональной подготовки к профессиональной деятельности в вузах. Доказано, что модель формирования риторической компетентности предполагает единство методологического, технологического и диагностико-коррекционного блоков через соблюдение педагогических условий, способствующих развитию умений и способностей преподавателей к риторической деятельности. Установлено, что реализация цели осуществляется определенными методологическими подходами и тремя последовательными этапами, а соблюдение комплекса принципов, методов и форм предусматривает высокие и достаточные уровни сформированности риторической компетентности будущих преподавателей вузов.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the formation of the rhetorical competence of future teachers, including grounding and development model of competence specified in the professional training for professional activity at universities. It is proved that the model of rhetorical competence involves the unity of methodological, technological, diagnostic and remedial teaching units through compliance with pedagogical conditions whichenhance the development of skills and abilities of teachers to rhetorical activity. It has been set that the goal realization is carried out due to certain methodological approaches and three successive stages; compliance with the set principles, methods and forms provides sufficient and high levels of rhetorical competence of future university teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectриторична компетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна модельuk_UA
dc.subjectструктурні блоки моделіuk_UA
dc.subjectвикладач ВНЗuk_UA
dc.titleМодель формування риторичної компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeМодель формирования риторической компетентности будущих преподавателей вузовuk_UA
dc.title.alternativeModel of the rhetorical competence formation of future university teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KANIBOLOTSKA.pdf601,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.