Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Галина-
dc.date.accessioned2017-04-05T12:19:40Z-
dc.date.available2017-04-05T12:19:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГірняк, Н. Особливості врахування ґендерних аспектів у проектуванні змісту навчальної книги / Галина Гірняк // Рівність, лідерство, спілкування в європейських прагненнях української молоді: гендерний дискурс : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, Тернопіль, 5–7 жовтня, 2016 р. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – С. 29–31. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7491-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleОсобливості врахування ґендерних аспектів у проектуванні змісту навчальної книгиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Рівність, лідерство, спілкування в європейських прагненнях української молоді: гендерний дискурс

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hirnyak.pdf925,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.