Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевть, Алла-
dc.date.accessioned2017-07-24T06:40:58Z-
dc.date.available2017-07-24T06:40:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРевть, А. Гуманізація педагогічної взаємодії як шлях антропологізації педагогічного процесу / Алла Ревть // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 236–238. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7918-
dc.description.abstractУ статті розкрито концептуальні основи виміру проблеми, обґрунтовано основні шляхи антропологізації педагогічного процесу, що спрямовані на ефективну взаємодію вчителя та учня у навчально-виховному процесі. Проаналізовано різні підходи у педагогічній практиці щодо гуманізації педагогічного процесу.uk_UA
dc.description.abstractThis paper deals with the conceptual frameworks of the problem, outlines main ways of how to turn educational process anthropologic and ensure an effective interaction between teachers and students in the educational process. It analyzes different approaches to teaching practice for the humanization of the pedagogic process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleГуманізація педагогічної взаємодії як шлях антропологізації педагогічного процесуuk_UA
dc.title.alternativeHumanizing the pedagogic interaction as a way of pedagogic anthropology processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Revt.pdf291,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.