Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарова, Людмила-
dc.contributor.authorМакарова, Алла-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:44:02Z-
dc.date.available2017-09-06T12:44:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМакарова, Л. Теоретико-методологічні аспекти профілактичної роботи щодо насильства у школі / Людмила Макарова, Алла Макарова // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 677–679. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8139-
dc.description.abstractУ статті аналізуються питання методологічних етапів в історії превентивної роботи у школі, її сучасного стану та проблем. Висвітлюються цілі, завдання та принципи профілактичної роботи щодо насильства у сучасній школі.uk_UA
dc.description.abstractThe article features the issues of methodological views on history of preventive work at school, it’s actual causes and problems. The aims, tasks and principles of preventive work in modern school are highlighted.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні аспекти профілактичної роботи щодо насильства у школіuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological aspects of work to prevent violence at schoolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makarova L., Makarova A..pdf293,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.