Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРик, Ганна-
dc.date.accessioned2017-09-12T11:33:23Z-
dc.date.available2017-09-12T11:33:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРик, Г. Формування навичок ненасильницької поведінки засобами колірної діагностики: специфіка суб'єктивних ставлень старшокласників / Ганна Рик // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 720–722. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8155-
dc.description.abstractУ статті аналізуються результати емпіричного дослідження особливостей та динаміки ставлень ліцеїстів до різних аспектів дійсності (до самих себе, до інших людей та до різних видів діяльності) у контексті гуманістичної парадигми.uk_UA
dc.description.abstractThis article analyzes the results of empirical studies of characteristics and dynamics of the attitudes of high school students to different aspects of reality (to themselves, to other people and to various activities) in the context of humanistic paradigm.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleФормування навичок ненасильницької поведінки засобами колірної діагностики: специфіка суб'єктивних ставлень старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the skills of non-violent behaviour by means of color diagnosis: particularities of the subjective attitudes of high school studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryk H..pdf295,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.