Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8779
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончаровська, Галина Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T12:23:23Z | - |
dc.date.available | 2018-04-12T12:23:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гончаровська Г. Ф. Психолого-педагогічні умови оптимізації підготовки майбутніх психологів до корекції емоційного розвитку дітей дошкільного віку / Г. Ф. Гончаровська // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування» – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2017. – С. 14–16. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8779 | - |
dc.description.abstract | Викладено теоретичні проблеми, пов’язані з готовністю майбутнього психолога до діяльності з дітьми дошкільного віку. Представленопсихолого-педагогічні умови, які сприяють оптимізації процесу підготовки майбутні психологів, успішному індивідуальному розвитку та саморозвитку студентів-психологів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ГО "Львівська педагогічна спільнота" | uk_UA |
dc.subject | готовність до діяльності з дітьми дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | умови оптимізації підготовки майбутніх психологів | uk_UA |
dc.subject | суб’єктна позиція | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови оптимізації підготовки майбутніх психологів до корекції емоційного розвитку дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Honcharovska2.pdf | 416,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.