Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/881
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмеляр, Інеса Макарівна | - |
dc.contributor.author | Лукащук, Микола Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-28T12:24:19Z | - |
dc.date.available | 2011-11-28T12:24:19Z | - |
dc.date.issued | 2009-02 | - |
dc.identifier.citation | Хмеляр, І. Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології / І. Хмеляр, М. Лукащук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 121-125. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/881 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей студентів-медиків. У ній розглядаються підходи до формування та розвитку творчих здібностей особистості, зокрема місце індивідуалізації та диференціації в процесі навчання хімії та біології. Визначено підходи до підбору завдань та вправ на основі ступеня вагомості навчального матеріалу та рівнів навченості студентів. | en_US |
dc.description.abstract | Статья посвящена проблеме развития творческих способностей студентов-медиков. В ней рассматриваются подходы к формированию и развитию творческих способностей личности, в частности место индивидуализации и дифференциации в процессе обучения химии и биологии. Определены подходы к подбору заданий и упражнений на основе степени весомости учебного материала и уровней обученности студентов. | en_US |
dc.description.abstract | This article is devoted to the problem of development of creative abilities of medical students. It explores the approaches to the formation and development of creative abilities of the individual, including the place of individualization and differentiation in learning chemistry and biology. Defined approaches to the selection of tasks and exercises based on the degree of importance of learning material and levels navchenosti students. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка | - |
dc.subject | методичні підходи | en_US |
dc.subject | диференціація навчання | en_US |
dc.subject | індивідуалізація навчання | en_US |
dc.subject | урок хімії | en_US |
dc.subject | урок біології | en_US |
dc.title | Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології | en_US |
dc.title.alternative | Методические подходы дифференциации и индивидуализации обучения на занятиях химии и биологии | en_US |
dc.title.alternative | Methodological approaches of differentiation and individualization of education in the classroom chemistry and biology | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Xmeljar.pdf | 115,15 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.