Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/904
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сеньовська, Надія Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-29T09:09:10Z | - |
dc.date.available | 2011-11-29T09:09:10Z | - |
dc.date.issued | 2009-06 | - |
dc.identifier.citation | Сеньовська, Н. Підготовка майбутніх учителів до професійної саморегуляції / Н. Сеньовська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 24-29. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/904 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано значення феномену професійної саморегуляції у фаховій діяльності сучасних педагогів. Визначено основні критерії, показники і рівні формування мотиваційного, теоретичного та процессуального компонентів готовності майбутнього вчителя до професійної саморегуляції. Описано методи контролю й особливості обчислення коефіцієнтів готовності. | en_US |
dc.description.abstract | В статье анализируются значение феномена профессиональной саморегуляции в деятельности современных педагогов. Описаны критерии, показатели, уровни формирования мотивационного, теоретического и процессуального компонентов готовности будущего педагога к профессиональной саморегуляции; методы контроля и особенности вычисления коэффициентов готовности. | en_US |
dc.description.abstract | The article deals with the fenomen of professional self-regulation in the activity of modern pedagogues. The thesis define the criteria, indices and levels of formation of motivating, theoretical and practical components of the readiness future teachers to professional self-regulation. The metods of control and coefficients of formation of the preparedness have been noted here. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | майбутні учителі трудового навчання | en_US |
dc.subject | професійна саморегуляція | en_US |
dc.subject | методи контролю | en_US |
dc.subject | коефіцієнти готовності | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до професійної саморегуляції | en_US |
dc.title.alternative | Подготовка будущих учителей к профессиональной саморегуляции | en_US |
dc.title.alternative | Preparing future teachers for professional self-regulation | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Senovska.pdf | 150,52 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.