Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/917
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДудікова, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2011-11-29T11:10:28Z-
dc.date.available2011-11-29T11:10:28Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationДудікова, Л. Аналіз стану готовності майбутніх медиків до професійного самовдосконалення / Л. Дудікова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 96-100.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/917-
dc.description.abstractУ статті подано характеристику стану готовності майбутніх лікарів до професійного самовдосконалення, доведено необхідність посилення уваги в навчальному процесі до проблем формування у майбутніх лікарів готовності до професійного самовдосконалення. Готовність фахівців до майбутньої професійної діяльності визначалась за сформованістю мотиваційно-ціннісного, пізнавально-інформаційного та діяльнісно-результативного критеріїв.en_US
dc.description.abstractВ статье представлена характеристика состояния готовности будущих врачей к профессиональному самосовершенствованию, доказана необходимость усиления внимания в учебном процессе к проблемам формирования у будущих врачей готовности к профессиональному самосовершенствованию. Готовность специалистов к будущей профессиональной деятельности определялась по сформированности мотивационно-ценностного, познавательно-информационного и деятельностно-результативного критериев.en_US
dc.description.abstractIn this article there are stated the characteristics of the ready status of future doctors for their professional self-perfection, there is also proved the necessity to enhance attention to the problems of the readiness formation of future doctors for their professional self-perfection during their training. Availability of experts for future professional activity was determined by the formation of values, motivational, cognitive and information Deyatelnostno-efficient criteria.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjectмайбутні медикиen_US
dc.subjectпрофесійне самовдосконаленняen_US
dc.titleАналіз стану готовності майбутніх медиків до професійного самовдосконаленняen_US
dc.title.alternativeАнализ состояния готовности будущих медиков к профессиональному самосовершенствованиюen_US
dc.title.alternativeAnalysis of future physicians to professional self-improvementen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dydikova.pdf130,82 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.