Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9352
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сребнюк, Валентина | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T07:14:09Z | - |
dc.date.available | 2018-06-25T07:14:09Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Сребнюк, В. Аспекти комунікації в "Апокрисисі" Христофора Філалета / Валентина Сребнюк // Медіапростір. - 2017. - Спецвип. № 10. - С. 19–24. - Бібліогр. наприкінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9352 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються й аналізуються комунікаційні особливості «Апокрисиса» Христофора Філалета у площині образної системи (автор–читач–опонент). З’ясовано специфіку авторської нарації, яка має форму монологу, що переходить у діалог, адресований опоненту або читачу. Доведено, що в «Апокрисисі» чітко окреслено авторське «я». Нарація моделюється від першої особи однини і множини. Зазначено, що серед прийомів, які ідентифікують «реального автора», важливе місце належить «авторській масці». | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются и анализируются коммуникационные особенности «Апокрисиса» Христофора Филалета в плоскости образной системы (автор – читатель – оппонент). Выяснена специфика авторской нарации, которая имеет форму монолога, переходящего в диалог, адресованный оппоненту или читателю. Доказано, что в «Апокрисисе» четко обозначено авторское «я». Нарация моделируется от первого лица единственного и множественного числа. Отмечено, что среди приемов, которые идентифицируют «реального автора», важное место принадлежит «авторской маске». | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals and analyzes the communication features of «Apocrysys» by Christophor Phila- leth through the lens of the figurative system (author – reader – opponent). The specificity of the au- thor's narration, which has the form of the monologue, goes into the dialogue, is addressed to the op- ponent or the reader, has been discovered. It is proved that the author's «I» in «Apocrysys» has been clearly outlined. The narration is modeled from the first person singular and plural. It is noted that among the techniques that identify the «real author», an important place belongs to the «author’s mask». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | автор | uk_UA |
dc.subject | читач | uk_UA |
dc.subject | опонент | uk_UA |
dc.subject | авторська маска | uk_UA |
dc.subject | нарація | uk_UA |
dc.subject | читатель | uk_UA |
dc.subject | авторская маска | uk_UA |
dc.subject | нарация | uk_UA |
dc.subject | author | uk_UA |
dc.subject | reader | uk_UA |
dc.subject | opponent | uk_UA |
dc.subject | author ’s mask | uk_UA |
dc.subject | narration | uk_UA |
dc.title | Аспекти комунікації в "Апокрисисі" Христофора Філалета | uk_UA |
dc.title.alternative | Аспекты коммуникации в «Апокрисисе» Христофора Филалета | uk_UA |
dc.title.alternative | Aspects of Communication in «Apocrysys» by Christophor Philaleth | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Медіапростір. 2017. Вип. 10 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3Srebniuk.pdf | 112,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.