Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМавдюк, В.-
dc.date.accessioned2018-09-18T12:08:24Z-
dc.date.available2018-09-18T12:08:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМавдюк, В. Особливості реалізації технологічного профілю навчання в 10–11 класах за спеціалізацією "Металообробка" / В. Мавдюк // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 115–118. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9944-
dc.description.abstractХарактерною тенденцією розвитку нинішньої загальноосвітньої школи є відмова від уніфікованості загальноосвітніх навчальних закладів, їх одноманітності. Відходять у минуле часи, коли тисячі українських шкіл відрізнялися одна від одної хіба що назвою – так стандартизовані були навчальний зміст, форми і методи роботи, система оцінювання навчальних досягнень школярів тощо. Єдиний, а точніше один, підхід, одні засоби, один орієнтир (середній учень), один результат – за окремими винятками формування не індивідуальності, а масова підготовка «засобів» задоволення потреб виробництва і суспільних інституцій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectтехнологічний профіль навчанняuk_UA
dc.subjectметалообробкаuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації технологічного профілю навчання в 10–11 класах за спеціалізацією "Металообробка"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38Mavdyk.pdf75,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.