Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДикий, В.-
dc.date.accessioned2018-09-18T12:25:50Z-
dc.date.available2018-09-18T12:25:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДикий, В. Методи навчання у творчості класиків історії педагогіки / В. Дикий // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 126–127. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9948-
dc.description.abstractРозробка методів навчання та їх класифікація – важливий аспект діяльності більшості відомих педагогів. Вважають, що засвоєння знань відбувається різними способами і ролі вчителя та учнів при цьому можуть бути доволі варіативними.У дидактиці існує багато підходів до виявлення сутності методів навчання, їх визначень, структури, що породжує проблему їх класифікації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectтворчість класиків педагогікиuk_UA
dc.subjectісторія педагогікиuk_UA
dc.titleМетоди навчання у творчості класиків історії педагогікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42Dukuj.pdf66,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.