Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевуз, Т.-
dc.date.accessioned2018-09-19T11:09:41Z-
dc.date.available2018-09-19T11:09:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБевуз, Т. Використання блогу як освітньої технології в навчальному процесі / Т. Бевуз // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 140–143. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9954-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день особливо актуальними є ті послуги Інтернету, які не потребують додаткових матеріальних затрат та технічних ресурсів, ними легко користуватися, вони зручні і надійні. До таких послуг відноситься блог (онлайн-щоденник). Аналіз основних досліджень і публікацій дозволяє стверджувати, що служби та сервіс мережі Інтернет можна використовувати для організації навчання студентів за різними формами. Однак проблемі використання блогів в освіті у наукових джерелах приділено недостатньо уваги, тому виникає потреба у більш детальному вивченні можливостей блогів і впровадження їх в освітні процеси. Проблема впровадження блогів у навчальний процес досліджувалась в працях Р.Е. Фердіг, Д. Кайе та ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectблогuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleВикористання блогу як освітньої технології в навчальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48Bevus.pdf208,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.