Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/136
Название: Зміст чинних навчальних планів сучасної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах Польщі та України
Другие названия: Содержание действующих учебных планов подготовки учителей физической культуры в высших учебных заведениях Польши и Украины
The meaning of actual syllabus of physical training teachers preparation in higher educational establishments in Poland and Ukraine
Авторы: Пасічник, Володимир Романович
Библиографическое описание: Пасічник, В. Р. Зміст чинних навчальних планів сучасної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах Польщі та України 207 / В. Р. Пасічник // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 207- 211.
Дата публикации: мар-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: вчитель
фізична культура
навчальний план
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано навчальні плани польських та українських вищих навчальних закладів (ВНЗ), які готують вчителів фізичної культури. Виявлено суттєві відмінності систем освітньо-кваліфікаційних рівнів підготовки та розбіжності у кількості навчальних дисциплін циклів гуманітарної і соціально-економічної та медико-біологічної підготовки, яких у ВНЗ України значно більше, ніж у навчальних планах ВНЗ Польщі. Виявлено, що навчальні плани польських ВНЗ порівняно з українськими передбачають більше годин на практичні й лабораторні заняття, ніж теоретичну підготовку.
Проанализированы учебные планы польских и украинских вузов, готовящих учителей физической культуры. Выявлены различия в количестве учебных дисциплин циклов гуманитарной и социально-экономической, а также медико-биологической подготовки, которых в вузах Украины значительно больше, чем в учебных планах вузов Польши. Выявлено, что учебные планы польских вузов, по сравнению с украинскими, выделяют больше часов на практические и лабораторные занятия, чем на теоретическую подготовку.
Polish and Ukrainian higher educational establishments preparing physical training teachers syllabus is analyzed here. It is determined that there are considerable distinctions between systems of educational and qualification levels of preparation and discrepancies in the number of studying subjects of humanitarian, social and economic and medical and biological preparation which are more dominant in Ukrainian higher educational establishments than in Polish ones. It is determined that Polish syllabus in comparison with Ukrainian foresees more time for practical and laboratory classes than for theoretical ones.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/136
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pasichnuk.pdf119,32 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.