Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/136
Назва: Зміст чинних навчальних планів сучасної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах Польщі та України
Інші назви: Содержание действующих учебных планов подготовки учителей физической культуры в высших учебных заведениях Польши и Украины
The meaning of actual syllabus of physical training teachers preparation in higher educational establishments in Poland and Ukraine
Автори: Пасічник, Володимир Романович
Бібліографічний опис: Пасічник, В. Р. Зміст чинних навчальних планів сучасної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах Польщі та України 207 / В. Р. Пасічник // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 207- 211.
Дата публікації: бер-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вчитель
фізична культура
навчальний план
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано навчальні плани польських та українських вищих навчальних закладів (ВНЗ), які готують вчителів фізичної культури. Виявлено суттєві відмінності систем освітньо-кваліфікаційних рівнів підготовки та розбіжності у кількості навчальних дисциплін циклів гуманітарної і соціально-економічної та медико-біологічної підготовки, яких у ВНЗ України значно більше, ніж у навчальних планах ВНЗ Польщі. Виявлено, що навчальні плани польських ВНЗ порівняно з українськими передбачають більше годин на практичні й лабораторні заняття, ніж теоретичну підготовку.
Проанализированы учебные планы польских и украинских вузов, готовящих учителей физической культуры. Выявлены различия в количестве учебных дисциплин циклов гуманитарной и социально-экономической, а также медико-биологической подготовки, которых в вузах Украины значительно больше, чем в учебных планах вузов Польши. Выявлено, что учебные планы польских вузов, по сравнению с украинскими, выделяют больше часов на практические и лабораторные занятия, чем на теоретическую подготовку.
Polish and Ukrainian higher educational establishments preparing physical training teachers syllabus is analyzed here. It is determined that there are considerable distinctions between systems of educational and qualification levels of preparation and discrepancies in the number of studying subjects of humanitarian, social and economic and medical and biological preparation which are more dominant in Ukrainian higher educational establishments than in Polish ones. It is determined that Polish syllabus in comparison with Ukrainian foresees more time for practical and laboratory classes than for theoretical ones.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/136
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pasichnuk.pdf119,32 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.