Просмотр собрания по группе - Даты випуску

Перейти на позицію в каталоге:
Результаты 26953 по 26972 из 29062 < назад   дальше >
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023-04-07Формування інфомедійної грамотності майбутніх журналістів під час вивчення курсу «Загальне редагування» у закладах передфахової вищої освіти (на прикладі викладання теми «Робота редактора над ілюстративним матеріалом»)Капітан, В. С.; Решетуха, Тетяна Василівна
2023-04-07Як змінилося змістове наповнення рубрик в регіональних ЗМІ після початку повномасштабного вторгнення Росії (на прикладі обласного інформаційно-аналітичного тижневика «Партнер» м. Ізяслав)Ріжко, А. Р.; Решетуха, Тетяна Василівна
2023-04-10Узагальнення і систематизації знань старшокласників з теми «Рівняння, нерівності та їх системи»Хохлова, Лариса Григорівна; Ліщук, Наталія
2023-04-11Оригінальність повідомлень спеціалізованого інформаційного агентства «АРМІЯINFORM» у період повномасштабного вторгненняНапрягло Вікторія
2023-04-11Соціальні мережі як інструмент професійної промоції та пошуку партнерів в інтернетіВидайчук, Катерина
2023-04-11Висвітлення російсько-української війни в телеграм-каналахФіліпович, Марія
2023-04-11Особливості воєнного фоторепортажу в «The New York Times» та «The Washington Post»Алєксєєнко, Ольга
2023-04-11Тенденції розвитку світового комунікаційного простору в нових медіаДоценко, Валерія
2023-04-11Нарація у медіатекстах періоду війни в УкраїніМагула, Катерина
2023-04-11Мультимедійні засоби в українських лонгридахХристіч, Вероніка
2023-04-11Нові медіа та глобальні комунікаціїАнохіна, Мар’яна
2023-04-11Специфічні особливості сторітелінгуСподар, Діана
2023-04-11Реклама як помічник у пошуку цільової аудиторії (на основі створення подкасту «Говорили Балакали»)Федорцова, Анна
2023-04-11Специфіка портретного інтерв’ю на ютубі (за матеріалами каналів Дмитра Гордона та Марії Єфросиніної)Ткач, Тетяна
2023-04-11Розробка комунікаційної стратегії для креативної агенції: від задуму до реалізаціїБухамет, Маргарита
2023-04-11Неологізми суспільно-політичної сфери у лексичному складі української мовиЛугова, Ганна
2023-04-11Категорії правди в рекламі. Довіра та недовіра до рекламиОчеретнюк, Ольга
2023-04-11Самореклама особистості в інформаційному просторіМагула, Катерина
2023-04-11SocialMediaMarketing: поняття, історія та складовіЦимбалюк, Анна
2023-04-11Тенденції розвитку друкованої рекламиМельнікова, Маргарита