Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29074
Название: Реклама як помічник у пошуку цільової аудиторії (на основі створення подкасту «Говорили Балакали»)
Авторы: Федорцова, Анна
Библиографическое описание: Федорцова А. Реклама як помічник у пошуку цільової аудиторії (на основі створення подкасту «Говорили Балакали») / наук. кер. М. Васьків // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції для молодих учених і здобувачів освіти (м. Тернопіль, 11 квітня 2023 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 99-101
Дата публикации: 11-апр-2023
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/29074
Располагается в коллекциях:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
39_Fedortsova.pdf332,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.