Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10234
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГончарук, Олег-
dc.date.accessioned2018-10-04T10:27:19Z-
dc.date.available2018-10-04T10:27:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГончарук, О. Комплексний підхід до вивчення англомовної байки в лінгвокогнітивному, прагмастилістичному та синергетичному аспектах / Олег Гончарук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мовознавство. - 2017. - Вип. 2(28). - С. 23–28. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-7425-97-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10234-
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливі напрямки дослідження англомовної байки, зокрема лінгвокогнітивний, прагмастилістичний та синергетичний. Лінгвокогнітивний аспект вивчається за допомогою текстових концептів та їх фреймових представлень. Прагматичний підхід представлений мовленнєвими стратегіями, прагматичними функціями, а також авторськими сатиричними кодами і кодами іносказання, які найбільш уживані в англомовній байці. Самоорганізація дискурсу байки відбувається через синергетику, основним поняттям якої є параметр порядку.uk_UA
dc.description.abstractВ работе раскрываются возможные направления изучения англоязычной басни, в частности в лингвокогнитивном, прагмастилистическом и синергетическом аспектах. Лингвокогнитивный аспект рассматривается при помощи текстовых концептов и их фреймовых представлений. Прагматический подход представлен речевыми стратегиями, прагматическими функциями, а также авторскими сатирическими кодами и кодами иносказания, наиболее употребляемыми в англоязычной басне. Самоорганизация дискурса басни происходит посредством синергетики, основным понятием которой выступает параметр порядка.uk_UA
dc.description.abstractThe paper reveals possible directions for studying of the English fable, in particular in linguocognitive, pragmastilistic and synergetic aspects. The linguocognitive aspect is examined using text concepts and their frame representations. The pragmastilistic approach is represented by speech strategies, pragmatic functions, as well as authorial satirical and allegory codes, most used in the English fable. Self-organization of the fable's discourse occurs by means of synergetics, the basic concept of which is the order parameter.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство;-
dc.subjectангломовна байкаuk_UA
dc.subjectмовленнєві стратегіїuk_UA
dc.subjectпараметр порядкуuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectтекстовий концептuk_UA
dc.subjectанглоязычная басняuk_UA
dc.subjectречевые стратегииuk_UA
dc.subjectпараметр порядкаuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectтекстовый концептuk_UA
dc.subjectEnglish fableuk_UA
dc.subjectspeech strategiesuk_UA
dc.subjectorder parameteruk_UA
dc.subjectsynergeticsuk_UA
dc.subjecttext conceptuk_UA
dc.titleКомплексний підхід до вивчення англомовної байки в лінгвокогнітивному, прагмастилістичному та синергетичному аспектахuk_UA
dc.title.alternativeКомплексный подход к изучению англоязычной басни в лингвокогнитивном, прагмастилистическом и синергетическом аспектахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2017. Вип. 2 (28)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5Goncharuk.pdf80,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.