Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10234
Назва: Комплексний підхід до вивчення англомовної байки в лінгвокогнітивному, прагмастилістичному та синергетичному аспектах
Інші назви: Комплексный подход к изучению англоязычной басни в лингвокогнитивном, прагмастилистическом и синергетическом аспектах
Автори: Гончарук, Олег
Бібліографічний опис: Гончарук, О. Комплексний підхід до вивчення англомовної байки в лінгвокогнітивному, прагмастилістичному та синергетичному аспектах / Олег Гончарук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мовознавство. - 2017. - Вип. 2(28). - С. 23–28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: англомовна байка
мовленнєві стратегії
параметр порядку
синергетика
текстовий концепт
англоязычная басня
речевые стратегии
параметр порядка
синергетика
текстовый концепт
English fable
speech strategies
order parameter
synergetics
text concept
Серія/номер: Мовознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливі напрямки дослідження англомовної байки, зокрема лінгвокогнітивний, прагмастилістичний та синергетичний. Лінгвокогнітивний аспект вивчається за допомогою текстових концептів та їх фреймових представлень. Прагматичний підхід представлений мовленнєвими стратегіями, прагматичними функціями, а також авторськими сатиричними кодами і кодами іносказання, які найбільш уживані в англомовній байці. Самоорганізація дискурсу байки відбувається через синергетику, основним поняттям якої є параметр порядку.
В работе раскрываются возможные направления изучения англоязычной басни, в частности в лингвокогнитивном, прагмастилистическом и синергетическом аспектах. Лингвокогнитивный аспект рассматривается при помощи текстовых концептов и их фреймовых представлений. Прагматический подход представлен речевыми стратегиями, прагматическими функциями, а также авторскими сатирическими кодами и кодами иносказания, наиболее употребляемыми в англоязычной басне. Самоорганизация дискурса басни происходит посредством синергетики, основным понятием которой выступает параметр порядка.
The paper reveals possible directions for studying of the English fable, in particular in linguocognitive, pragmastilistic and synergetic aspects. The linguocognitive aspect is examined using text concepts and their frame representations. The pragmastilistic approach is represented by speech strategies, pragmatic functions, as well as authorial satirical and allegory codes, most used in the English fable. Self-organization of the fable's discourse occurs by means of synergetics, the basic concept of which is the order parameter.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10234
ISSN: 978-966-7425-97-5
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2017. Вип. 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5Goncharuk.pdf80,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.