Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10366
Назва: Реклама в сучасному комунікаційному середовищі: аналіз дефініцій
Автори: Гесюк, Ю.
Бібліографічний опис: Гесюк, Ю. Реклама в сучасному комунікаційному середовищі: аналіз дефініцій / Ю. Гесюк // Магістр. - 2013. - Вип. 18. - С. 11–14. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10366
Розташовується у зібраннях:Магістр : [магістерський науковий вісник]. Вип. 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gesyuk.pdf228,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.