Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевчук, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2011-09-12T06:28:09Z-
dc.date.available2011-09-12T06:28:09Z-
dc.date.issued2010-03-
dc.identifier.citationЛевчук, Н. В. Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до діяльності в галузі екологічної освіти на засадах сталого розвитку / Н. В. Левчук, А. В. Степанюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 20-24.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/103-
dc.description.abstractРозкрито шляхи інтегрування освіти для сталого розвитку в навчально-виховний процес підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін. Виділено характерні риси нового типу екологічного мислення Визначено функції та завдання еколого-педагогічної освіти, розкрито підходи та умови формування у майбутніх педагогів екологічних знань і вмінь. Запропонована система еколого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів, яка грунтується на засадах комбінованої моделі і складовими компонентами якої є інноваційні технології. Вона передбачає використання проектної діяльності, ділових ігор, дискусій, круглих столів. Виділено складові професійно-педагогічних умінь щодо здійснення екологічної освіти учнів на засадах сталого розвитку.en_US
dc.description.abstractРассмотрены пути интегрирования образования для сталого развития в учебно-воспитательный процесс подготовки будущего учителя естественных дисциплин. Выделены специфические черты нового типа экологического мышления. Определены функции и задачи эколого-педагогического образования, раскрыты подходы и условия формирования у будущих педагогов экологический знаний и умений. Предложена система эколого-педагогической подготовки будущих учителей, которая базируется на засадах комбинированной модели, составляющими которой являются инновационные технологии. Она предвидит использование проектной деятельности, деловых игр, дискуссий, круглых столов. Определены составные компоненты профессиональ-педагогический умений реализации экологического образования учащихся на засадах сталого развития.en_US
dc.description.abstractWays of integrating of education for sustainable development into educational process of a future teacher of Natural Sciences training have been exposed. Typical features of the new type of ecological mentality have been singled out. It has been determined functions and tasks of ecology-pedagogical education, approaches and tasks in forming corresponding knowledge and skills for future teachers have been exposed. We have proposed the system of ecology-pedagogical training of future teachers which is based on the principles of a combined model and constituent parts of which are innovative technologies. It foresees the employment of project activity, business-like games, debates, «round tables». Constituent parts of professional-pedagogical skills as for conducting ecological education at schools introducing principles of sustainable development have been highlighted.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпідготовка вчителяen_US
dc.subjectосвіта для сталого розвиткуen_US
dc.subjectекологічне мисленняen_US
dc.subjectшляхи інтегруванняen_US
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до діяльності в галузі екологічної освіти на засадах сталого розвиткуen_US
dc.title.alternativeПодготовка будущего учителя естественных дисциплин к деятельности в отрасли экологического образования на засадах сталого развитияen_US
dc.title.alternativeFuture teacher of natural sciences training for the work in the field of ecological education on the principles of sustainable developmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levchuk_stepanyk.pdf129,93 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.