Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10612
Название: Соціальна реклама в життєдіяльності сучасної молоді
Авторы: Боровець, Марія Романівна
Библиографическое описание: Боровець М. Р. Соціальна реклама в життєдіяльності сучасної молоді / Марія Романівна Боровець // Магістр. - 2014. - Вип. 20. - С. 130–132. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: соціальна реклама
молодь
життєдіяльність сучасної молодої людини
рекламно- інформаційна компанія
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено визначення місця і ролі соціальної реклами в соціальній роботі та соціальній політиці; розкрито основні правові засади функціонування соціальної реклами в Україні; охарактеризовано принципи ефективного впровадження соціальної реклами в молодіжне середовище, виокремлено особливості впливу соціальної реклами на життєдіяльність сучасної молодої людини.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10612
Располагается в коллекциях:Магістр. Вип. 20

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Borovets.pdf158,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.