Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11147
Назва: STEM-освіта як чинник впровадження компетентнісного підходу до навчальної діяльності
Автори: Шпортак, У.
Бібліографічний опис: Шпортак, У. STEM-освіта як чинник впровадження компетентнісного підходу до навчальної діяльності / У. Шпортак // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2018. - Вип. 28. - С. 88–90. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11147
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 28

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shportak.pdf512,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.