Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11681
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возьна, М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T12:13:53Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T12:13:53Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Возьна, М. Поняття інтелекту та його складових у зарубіжній психолого-педагогічній науці / М. Возьна // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2017. - Вип. 42. - С. 163–165. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11681 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Поняття інтелекту та його складових у зарубіжній психолого-педагогічній науці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 42. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vozna.pdf | 197,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.