Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозьна, М.-
dc.date.accessioned2018-12-05T12:13:53Z-
dc.date.available2018-12-05T12:13:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВозьна, М. Поняття інтелекту та його складових у зарубіжній психолого-педагогічній науці / М. Возьна // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2017. - Вип. 42. - С. 163–165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11681-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleПоняття інтелекту та його складових у зарубіжній психолого-педагогічній науціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 42.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vozna.pdf197,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.