Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11681
Назва: Поняття інтелекту та його складових у зарубіжній психолого-педагогічній науці
Автори: Возьна, М.
Бібліографічний опис: Возьна, М. Поняття інтелекту та його складових у зарубіжній психолого-педагогічній науці / М. Возьна // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2017. - Вип. 42. - С. 163–165.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11681
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 42.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vozna.pdf197,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.