Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11807
Назва: Особливості перекладу англомовних письмових рекламних текстів
Автори: Рудик, Ю.
Бібліографічний опис: Рудик Ю. Особливості перекладу англомовних письмових рекламних текстів / Ю. Рудик // Магістр. - 2016. - Вип. 24. - С. 51–53.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11807
Располагается в коллекциях:Магістр. Вип. 24

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rudyk.pdf234,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.