Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11883
Название: Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій підлітків
Авторы: Шевців, Т.
Библиографическое описание: Шевців, Т. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій підлітків / Т. Шевців // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2016. - Вип. 40. - С. 73–76.
Дата публикации: 2016
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11883
Располагается в коллекциях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 40.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shevtsív.pdf259,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.