Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12270
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧіп, Руслана Степанівна-
dc.date.accessioned2019-02-26T12:31:28Z-
dc.date.available2019-02-26T12:31:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧіп Р. С. Становлення ґендерної ідентичності старших підлітків // The Unity of Science. Vienna, Austria. April, 2018. Р. 48–50uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12270-
dc.description.abstractУ статті розкрито поняття гендерної ідентичності та її роль у самовизначенні зростаючої особистості. Проаналізовано результати емпіричного дослідження емоційної складової гендерної ідентичності дівчат та хлопців старшого підліткового віку. Виявлено вікову динаміку та гендерні відмінності між показниками емоційної складової гендерної ідентичності. Визначено рівні розвитку рефлексивних уявлень старших підлітків, що відображають загальне самоставлення, власну силу волі та активність як індикатори маскулінно-фемінно-андрогінного конструкту гендерної ідентичності. Виявлено суперечливі тенденції у когнітивних уявленнях дівчат та хлопців, що можна пояснити наслідками підліткової кризи, якісно новим рівнем розвитку статевої самосвідомості, нерівномірним фізіологічним, психічним та особистісним розвитком.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the concept of gender identity and with its role in self-determination of a growing personality. We analyzed the results of empirical research of the emotional component of the gender identity of girls and boys of the senior adolescence. We found the age dynamics and gender differences between the indicators of the emotional component of the gender identity. Defined the levels of development of reflexive representations of older adolescents reflecting general self-esteem, self-will and activity as indicators of masculine-feminine androgynous constructs of the gender identity. Revealed contradictory tendencies in cognitive representations of girls and boys, that we can explain by the consequences of the teenage crisis, a qualitatively new level of development of sexual consciousness, uneven physiological, mental and personal development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectгендерна ідентичністьuk_UA
dc.subjectгендерний конструктuk_UA
dc.subjectсамоставленняuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectактивністьuk_UA
dc.subjectстарший підлітковий вікuk_UA
dc.subjectgender identityuk_UA
dc.subjectgender constructuk_UA
dc.subjectattitude towards oneselfuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectsenior adolescenceuk_UA
dc.titleСтановлення ґендерної ідентичності старших підлітківuk_UA
dc.title.alternativeBecoming of the gender identity of the senior adolescentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chip_5.pdf2,44 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.