Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12345
Назва: Реалізація функціонально-комунікативного підходу в процесі впровадження колективних технологій навчання іноземних мов
Інші назви: Реализация функционально-коммуникативного подхода в процессе внедрения коллективных технологий обучения иностранным языкам
The implementation of the functional and communicative approach in the process of introducing cooperative learning technologies of teaching foreign languages
Автори: Серняк, Оксана Михайлівна
Бібліографічний опис: Серняк О. М. Реалізація функціонально-комунікативного підходу в процесі впровадження колективних технологій навчання іноземних мов // Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія : Філологія. Острог: Вид-во НаУОА, 2018. Вип.1 (69). Ч. 2. С.151 –154
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вид-во НаУОА
Ключові слова: управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю
колективні технології навчання іноземних мов
функціонально-комунікативий підхід
діагностична, орієнтаційно-прогностична, конструктивно-проективна, організаційна та контрольно-оцінювальна функції
управление коллективной учебно-познавательной деятельностью
коллективные технологии обучения иностранным языкам
функционально-коммуникативный подход
диагностическая, ориентационно-прогностическая, конструктивно-проективная, организационная и контрольно-оценочная функции
cooperative learning classroom management
cooperative learning technologies of teaching foreign languages
functional and communicative approach
diagnostic, orientation and prognostic, constructive and projective, organizational, monitoring and evaluation functions
Серія/номер: Філологія;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні підходи до навчання іноземних мов у сучасній вітчизняній та зарубіжній методиці. Досліджено реалізацію функціонального принципу в процесі впровадження колективних технологій навчання іноземних мов, який полягає узабезпеченні функціонального застосування мовного та мовленнєвого матеріалу у процесі формування іншомовного дискурсу. Визначено сукупність функцій, які здійснює педагог у процесі управління навчально-паізнавальною діяльністю тих, хто вивчає іноземну мову, а саме діагностичної, орієнтаційно-прогностичної, конструктивно-проективної, організаційної та контрольно-оцінювальної функцій. Висвітлено особливості здійснення педагогічних функцій у процесі управління колективною навчально-паізнавальною діяльністю тих, хто вивчає іноземну мову, з метою формування їхньої комунікативної компетентності в іншомовному мовленні. Апробовано у процесі навчання англійської мови та продемонстровано на практиці технологію інтерактивного обговорення дискусійного питання «Акваріум».
Проанализированы основные подходы к обучению иностранным языкам в современной отечественной и зарубежной методике. Исследовано реализацию функционального принципа в процессе внедрения коллективных технологий обучения иностранным языкам, который заключается в обезпечивании функционального применения языкового и речевого материала в процессе создания иноязычного дискурса. Определена совокупность функций, которые осуществляет педагог в процессе управления учебно-познавальною деятельностью изучающих иностранный язык, а именно диагностической, ориентационно-прогностической, конструктивно-проективной, организационной и контрольно-оценочной функций. Освещены особенности осуществления педагогических функций в процессе управления коллективной учебно-паизнавальной деятельностью изучающих иностранный язык, с целью формирования их коммуникативной компетентности в иноязычной речи. Апробировано в процессе обучения английскому языку и продемонстрировано на практике технологию интерактивного обсуждения дискуссионного вопроса «Аквариум».
The main approaches to teaching foreign languages in modern domestic and foreign methodology have been analyzed. The implementation of the functional principle in the process of introducing cooperative learning technologies of teaching foreign languages has been investigated consisting in ensuring the functional application of linguistic and speech material in the process of forming a foreign discourse. The realization of a functional and communicative approach in teaching foreign languages consists in mastering, awareness of the expediency and practical usage by foreign language learners a complex of various language tools in their interaction and contextual appropriateness in the process of creating different types of foreign language discourse. A set of functions performed by the teacher in the process of managing the educational and cognitive activity of foreign language learners has been determined, namely, diagnostic, orientation and prognostic, constructive and projective, organizational, monitoring and evaluation functions. There have been substantiated the methodical principles of cooperative learning classroom management in the process of teaching a foreign language. There have been highlighted the peculiarities of pedagogical functions in the process of implementing the cooperative learning technologies in teaching a foreign language with the purpose of forming language learners’ communicative competence in the target language. Tested in the process of teaching English at the university level, there has been demonstrated the interactive discussion technology of "Fish Bowl".
Опис: DОІ: 10.25264/2519-2558-2018-1 (69)/2-151-153
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12345
ISSN: 2519-2558
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serniak.pdf988,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.