Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12351
Title: Формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах
Other Titles: Формирование культуры и качества обслуживания в гостинично-ресторанных предприятиях
Formation of culture and quality of service in the hotel and restaurant enterprises
Authors: Гірняк, Л. І.
Сопіга, Віктор Борисович
Bibliographic description (Ukraine): Гірняк Л. І., Сопіга В. Б. Формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». Ужгород, 2018. Вип.21. Ч. 1. С. 50–55
Issue Date: 2018
Publisher: Ужгородський національний університет
Keywords: готельно-ресторанне підприємство
культура обслуговування
якість обслуговування
загальне управління якістю
корпоративна соціальна відповідальність
гостинично-ресторанное предприятие
культура обслуживания
качество обслуживания
всеобщее управление качеством
корпоративная социальная ответственность
hotel and restaurant enterprise
culture of service
quality of service
total quality management
corporate social responsibility
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі проаналізовано підходи до трактування термінів культури та якості обслуговування у готельно-ресторанній справі. Розкрито проблеми організаційної та корпоративної культури в індустрії гостинності. Окреслено фактори, що впливають на культуру та якість обслуговування. У контексті формування культури та якості обслуговування розглянуто такі системи менеджменту: загальне управління якістю та корпоративна соціальна відповідальність. Запропоновано схему поєднання двох систем менеджменту для формування культури та якості обслуговування у готельно-ресторанних підприємствах.
В работе проанализированы подходы к трактовке терминов культуры и качества обслуживания в гостинично-ресторанном деле. Раскрыты проблемы организационной и корпоративной культуры в индустрии гостеприимства. Определены факторы, влияющие на культуру и качество обслуживания. В контексте формирования культуры и качества обслуживания рассмотрены следующие системы менеджмента: общее управление качеством и корпоративная социальная ответственность. Предложена схема соединения двух систем менеджмента для формирования культуры и качества обслуживания в гостинично-ресторанных предприятиях.
The approaches to the interpretation of the terms of culture and the quality of service in the hotel and restaurant business are analyzed in this article. The problems of organizational and corporate culture in the hospitality industry are revealed. The factors that influence the culture and quality of service are outlined. Management systems are following in the context of the formation of culture and quality of service: the total quality management and the corporate social responsibility. The scheme of combination of both management systems for the formation of culture and quality of service at hotel and restaurant enterprises is proposed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12351
ISSN: 2413-9971
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sopiha.pdf275,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.