Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12365
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБалик, Надія Романівна-
dc.contributor.authorШмигер, Галина Петрівна-
dc.date.accessioned2019-03-22T07:53:32Z-
dc.date.available2019-03-22T07:53:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБалик Н. Р., Шмигер Г. П. Методологія формування цифрових компетентностей у контексті розробки цифрового контенту // Фізико-математична освіта: науковий журнал. Суми, 2018. Вип. 2 (16), С. 8-13uk_UA
dc.identifier.issn2413-1571-
dc.identifier.issn2413-158X-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12365-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підготовки педагогів у контексті Нової української школи, підвищення якості їх знань шляхом формування сучасних цифрових компетентностей. На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено поняття компетентності та цифрової компетентності. Відзначено, що цифрова компетентність включає в себе впевнене, критичне, відповідальне використання, взаємодію з цифровими технологіями для навчання, роботи та участі у суспільстві.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectцифрові компетентностіuk_UA
dc.subjectмодель формування компетентності розробки цифрового контентуuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectрівні сформованості компетентностіuk_UA
dc.subjectпедагогічний університетuk_UA
dc.titleМетодологія формування цифрових компетентностей у контексті розробки цифрового контентуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FMO_2018.pdf4,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.