Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12365
Назва: Методологія формування цифрових компетентностей у контексті розробки цифрового контенту
Автори: Балик, Надія Романівна
Шмигер, Галина Петрівна
Бібліографічний опис: Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Методологія формування цифрових компетентностей у контексті розробки цифрового контенту // Фізико-математична освіта: науковий журнал. Суми, 2018. Вип. 2 (16), С. 8-13
Дата публікації: 2018
Видавництво: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Ключові слова: цифрові компетентності
модель формування компетентності розробки цифрового контенту
показники
критерії
рівні сформованості компетентності
педагогічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему підготовки педагогів у контексті Нової української школи, підвищення якості їх знань шляхом формування сучасних цифрових компетентностей. На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено поняття компетентності та цифрової компетентності. Відзначено, що цифрова компетентність включає в себе впевнене, критичне, відповідальне використання, взаємодію з цифровими технологіями для навчання, роботи та участі у суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12365
ISSN: 2413-1571
2413-158X
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FMO_2018.pdf4,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.