Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12411
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДемидова, Марина-
dc.contributor.authorЛоу, Яньмей-
dc.date.accessioned2019-04-01T08:59:33Z-
dc.date.available2019-04-01T08:59:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДемидова М., Лоу Яньмей Навчальна самопідготовка студентів у проекції розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україні // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ, 2018. C. 22-28uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12411-
dc.description.abstractАкцентовано на гуманістичній моделі освіти, за якої особистісна складова стає основоположною на противагу когнітивній. Вказано, що основними вимогами до освітнього процесу в рамках особистісно-гуманістичної спрямованості є: студента постійно має супроводжувати почуття вільного вибору; освітній процес повинен характеризуватися яскраво вираженою розвивальною тенденцією і постійно збагачуватися інтересами студентів, їхніми переживаннями та емоціями; необхідною умовою й джерелом розвитку повинні бути труднощі. Відзначено, що для підготовки майбутніх фахівців творчої спрямованості необхідно звернути увагу на компоненти, які визначають стан сучасного освітнього простору, а саме: передбачити варіативний зміст, відповідні методи і форми організації освітнього процесу, спроектувати й реалізувати відповідно до поставлених завдань педагогічні технології, які створювали би максимальні умови для виявлення й розвитку задатків особистості студента, його здібностей та особистісного потенціалу. У зв’язку з цим дуже гостро постає питання розвитку навичок самопідготовки студентів, які проявляються у: введенні до процесу навчання творчих завдань, покликаних розвивати пізнавальні здібності студентів; впровадженні специфічних критеріїв оцінки освоєння навчального матеріалу, наприклад, перенесення на новий матеріал способу вирішення, уміння вирішувати завдання підвищеної складності; прагненні диференціювати завдання щодо рівня розвиненості особистості. Саме тому нині у педагогіці ведеться пошук нових педагогічних технологій, ідея яких полягає в переході від пояснення до розуміння, від соціального контролю до розвитку і самоконтролю, від управління до самоуправління й самопідготовки.uk_UA
dc.description.abstractАкцентировано на гуманистической модели образования, при которой личная составляющая становится основополагающей в противовес когнитивной. Указано, что основными требованиями к образовательному процессу в рамках личностно-гуманистической направленности являются: студента постоянно должно сопровождать чувство свободного выбора; образовательный процесс должен характеризоваться ярко выраженной развивающей тенденцией и постоянно обогащаться интересами студентов, их переживаниями и эмоциями; необходимым условием и источником развития должны быть трудности. Отмечено, что для подготовки будущих специалистов творческой направленности необходимо обратить внимание на компоненты, которые определяют состояние современного образовательного пространства, а именно: предусмотреть вариативное содержание, соответствующие методы и формы организации образовательного процесса, спроектировать и реализовать в соответствии с поставленными задачами педагогические технологии, которые создавали бы максимальные условия для выявления и развития задатков личности студента, его способностей и личностного потенциала. В связи с этим очень остро стоит вопрос развития навыков самоподготовки студентов, которые проявляются во: введении в процесс обучения творческих задач, призванных развивать познавательные способности студентов; внедрении специфических критериев оценки освоения учебного материала, например, перенос на новый материал способа решения, умение решать задачи повышенной сложности; стремлении дифференцировать задачи по уровню развитости личности. Именно поэтому сейчас в педагогике ведется поиск новых педагогических технологий, идея которых заключается в переходе от объяснения к пониманию, от социального контроля к развитию и самоконтролю, от управления к самоуправлению и самоподготовке.uk_UA
dc.description.abstractAccording to the humanistic model of education, often opposed to cognitive one, it is the personal component, which becomes fundamental. The main requirements for the educational process in the framework of the personality-humanistic orientation are: a student must constantly be accompanied by a sense of free choice; the educational process should be characterized by a distinct developmental tendency and constantly enriched by the interests of students, their experiences and emotions; difficulties must be a prerequisite condition for development, as much as its source. It has been stressed in this research, that in order to train future specialists of creative orientation, it is necessary to pay attention to the components determining the state of the modern educational space, namely: foresee variable content, appropriate methods and forms of organization of the educational process, design and implement the corresponding pedagogical technologies, which would create maximum conditions for the determination and development of the makings of a student’s personality, his/her abilities and personal potential. In this regard, a topical issue is the development of students’ self-training skills, which is manifested in: the introduction of creative tasks, designed to develop students’ cognitive abilities, into the learning process; implementation of specific criteria for assessing the learning level, for example, applying a previously successfully used solution method to a new material, ability to solve problems of increased complexity; the desire to differentiate tasks according to the level of development of an individual. That is why now in pedagogy there is a search for new educational technologies, the idea of which lies in the transition from explanation to understanding, from social control to development and self-control, from management to self-government and self-preparation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectпізнавальна самостійністьuk_UA
dc.subjectсамопідготовкаuk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectпознавательная самостоятельностьuk_UA
dc.subjectсамоподготовкаuk_UA
dc.subjectучитель музыкального искусстваuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectcognitive independenceuk_UA
dc.subjectself-tuitionuk_UA
dc.subjectteacher of musical artuk_UA
dc.titleНавчальна самопідготовка студентів у проекції розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україніuk_UA
dc.title.alternativeУчебная самоподготовка студентов в проекции развития системы высшего педагогического образования в Украинеuk_UA
dc.title.alternativeEDUCATIONAL SELF TUITION OF STUDENTS IN PROJEC TION OFTHE DEVELOPMENT OF SYSTEM OF HIGHER PEDAGOGICAL EDUCATION IN UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2018, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3Marina_Yanmei.pdf112,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.