Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОмельяненко, І. О.-
dc.date.accessioned2019-06-14T10:40:59Z-
dc.date.available2019-06-14T10:40:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОмельяненко І. О. Проблеми формування компетентностей учнів основної школи на уроках фізичної культури // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка. Мелітополь, 2018. № 1 (20)’. С. 89-94uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12747-
dc.description.abstractАналіз чинної навчальної програми з фізичної культури для учнів основної школи показав її поступ у реалізації ідеї компетентнісного підходу до організації навчально-виховного процесу у порівнянні з аналогічними державними документами-попередницями. Було виявлено недоліки чинної навчальної програми, що гальмують впровадження компетентнісного підходу у практику фізичного виховання школярів як то: неузгодженість змісту елементів цільового компоненту, а також цільового та результативного компонентів фізичного виховання школярів; наявність переліку лише ключових за відсутності предметних компетентностей; відірваність способів від засобів формування ключових компетентностей. Для їх усунення рекомендується інтенсифікація курикулярної ідеї, оновлення змісту фізичного виховання та структури навчальної програми.uk_UA
dc.description.abstractАнализ действующей учебной программы по физической культуре для учащихся основной школы показал ее продвижение в реализации идеи компетентностного подхода к организации учебно-воспитательного процесса по сравнению с аналогичными государственными документами-предшественницами. Были выявлены недостатки действующей учебной программы, тормозящие внедрение компетентностного подхода в практику физического воспитания школьников как: несогласованность содержания элементов целевого компонента, а также целевого и результативного компонентов физического воспитания школьников; наличие перечня только ключевых при отсутствии предметных компетентностей; оторванность способов от средств формирования ключевых компетентностей. Для их устранения рекомендуется интенсификация курикулярной идеи, обновление содержания физического воспитания и структуры учебной программы.uk_UA
dc.description.abstractAnalysis of the current curriculum on physical training for secondary school pupils showed its progress in implementing the idea of competency approach to the educational process in comparison with similar public documents predecessor. It was revealed shortcomings of the current curriculum, hindering the implementation of competence approach in the practice of physical education students such as: content elements inconsistency target component, as well as targeted and effective components of physical education students; the presence of a list of only key in the absence of substantive competencies; the separation of ways from the means of forming key competencies. These problems intensify recommended kurykulyarnoyi idea to update the content and structure of the physical education curriculum.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницькогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогіка;-
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectосновна школаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectучебная программаuk_UA
dc.subjectосновная школаuk_UA
dc.subjectфизическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectкомпетентностиuk_UA
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.subjectprimary schooluk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.titleПроблеми формування компетентностей учнів основної школи на уроках фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы формирования компетентности учащихся основной школы на уроках физической культурыuk_UA
dc.title.alternativeProblems of formation of competencies of primary school schools on physical cultural studiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
problema.pdf4,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.