Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12747
Назва: Проблеми формування компетентностей учнів основної школи на уроках фізичної культури
Інші назви: Проблемы формирования компетентности учащихся основной школы на уроках физической культуры
Problems of formation of competencies of primary school schools on physical cultural studies
Автори: Омельяненко, Інна Олександрівна
Бібліографічний опис: Омельяненко І. О. Проблеми формування компетентностей учнів основної школи на уроках фізичної культури // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка. Мелітополь, 2018. № 1 (20)’. С. 89-94
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького
Ключові слова: навчальна програма
основна школа
фізичне виховання
компетентності
учебная программа
основная школа
физическое воспитание
компетентности
curriculum
primary school
physical education
competence
Серія/номер: педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Аналіз чинної навчальної програми з фізичної культури для учнів основної школи показав її поступ у реалізації ідеї компетентнісного підходу до організації навчально-виховного процесу у порівнянні з аналогічними державними документами-попередницями. Було виявлено недоліки чинної навчальної програми, що гальмують впровадження компетентнісного підходу у практику фізичного виховання школярів як то: неузгодженість змісту елементів цільового компоненту, а також цільового та результативного компонентів фізичного виховання школярів; наявність переліку лише ключових за відсутності предметних компетентностей; відірваність способів від засобів формування ключових компетентностей. Для їх усунення рекомендується інтенсифікація курикулярної ідеї, оновлення змісту фізичного виховання та структури навчальної програми.
Анализ действующей учебной программы по физической культуре для учащихся основной школы показал ее продвижение в реализации идеи компетентностного подхода к организации учебно-воспитательного процесса по сравнению с аналогичными государственными документами-предшественницами. Были выявлены недостатки действующей учебной программы, тормозящие внедрение компетентностного подхода в практику физического воспитания школьников как: несогласованность содержания элементов целевого компонента, а также целевого и результативного компонентов физического воспитания школьников; наличие перечня только ключевых при отсутствии предметных компетентностей; оторванность способов от средств формирования ключевых компетентностей. Для их устранения рекомендуется интенсификация курикулярной идеи, обновление содержания физического воспитания и структуры учебной программы.
Analysis of the current curriculum on physical training for secondary school pupils showed its progress in implementing the idea of competency approach to the educational process in comparison with similar public documents predecessor. It was revealed shortcomings of the current curriculum, hindering the implementation of competence approach in the practice of physical education students such as: content elements inconsistency target component, as well as targeted and effective components of physical education students; the presence of a list of only key in the absence of substantive competencies; the separation of ways from the means of forming key competencies. These problems intensify recommended kurykulyarnoyi idea to update the content and structure of the physical education curriculum.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12747
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problema.pdf4,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.