Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12935
Назва: Вікові та психологічні передумови навчання діалогічного мовлення майбутніх учителів англійської мови
Автори: Сус, І.
Бібліографічний опис: Сус І. Вікові та психологічні передумови навчання діалогічного мовлення майбутніх учителів англійської мови // Магістр. Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2014. Вип. 21. С. 136-138
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12935
Розташовується у зібраннях:Магістр. Вип. 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59Sus.pdf236,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.