Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13012
Название: Наукові підходи до аналізу альтернативних підручників для початкової школи
Авторы: Грицишин, М.
Библиографическое описание: Грицишин М. Наукові підходи до аналізу альтернативних підручників для початкової школи // Магістр. Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2015. Вип. 23. С. 138-141
Дата публикации: 2015
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13012
Располагается в коллекциях:Магістр. Вип. 23

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8Gricišin.pdf264,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.