Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13012| Назва: | Наукові підходи до аналізу альтернативних підручників для початкової школи |
| Автори: | Грицишин, М. |
| Бібліографічний опис: | Грицишин М. Наукові підходи до аналізу альтернативних підручників для початкової школи // Магістр. Тернопіль : Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2015. Вип. 23. С. 138-141 |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13012 |
| Розташовується у зібраннях: | Магістр. Вип. 23 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 8Gricišin.pdf | 264,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.