Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13192
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZhorniak, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-08-20T10:02:20Z-
dc.date.available2019-08-20T10:02:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationZhorniak N. DEVELOPENT AND IMPLEMENTATION GUIDELINES FOR PROFESSIONAL TRAINING OF INDIGENOUS PEOPLES IN CANADA // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1. С. 44-50uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13192-
dc.description.abstractThe article considers the key aspects of the development and implementation of vocational training programs for indigenous people in Canada, describes the specifics of indigenous professional activity, defines the concept of “indigenous peoples”. Given the complex historical relationship between European emigrants and indigenous people, the issue of socialization of this stratum is given special attention. The main obstacles encountered in the path of indigenous people to obtaining vocational training, namely historical, social, geographic, demographic, cultural and individual, were studied. Cultural relevance is often used in schools only as an instrument of dominant ideologies, which promotes understanding of what it means to be a successful member of society. Of course, European standards became the criteria for success. And, despite all their importance, they, instead of having a positive impact on the development of education and community, were the usual mechanisms for the introduction of dominant concepts. Worldwide learning is basically the responsibility of the state. A universal goal of providing basic education is still at the stage of discussing how to effectively use local knowledge to support the priorities of the local community. The strategic directions of the development of the education of the indigenous inhabitants, in particular, the program of access, the provision of communication for the community, the control of the indigenous people over their own education, the cooperation between the indigenous communities and the leading educational institutions, and the support of the students that meets the needs of the indigenous people, are explored. Leaders and teachers of higher education institutions should ensure the development of teaching methods for indigenous peoples and the implementation of an educational structure that would meet the needs of the indigenous population. In addition, for the successful implementation of the educational process of the indigenous people, the Elders have been involved into it, which offered students and teachers a different way of acquiring knowledge and additional worldview. Particular attention is paid to the analysis of vocational training programs, their impact on the welfare of the community and the level of involvement of indigenous people.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти розробки та впровадження програм професійної підготовки для корінного населення Канади. Показано специфіку професійної діяльності корінного населення. Дано визначення поняття «корінні народи». Враховуючи складні історичні взаємовідносини між європейськими емігрантами та корінним населенням, питанню соціалізації цієї верстви приділяється особлива увага. Вивчено основні перешкоди, які трапляються на шляху корінного населення до здобуття професійної підготовки: історичні, соціальні, географічні, демографічні, культурні та індивідуальні. Вказано, що культурна релевантність часто використовується в школах лише як інструмент домінуючих ідеологій, який сприяє розумінню того, що означає бути успішним членом суспільства. Критеріями успішності ставали, звичайно ж, європейські мірила. Попри всю свою важливість, вони, замість того, щоб позитивно впливати на розвиток освіти та спільноти, були звичайними механізмами запровадження домінуючих концепцій. У всьому світі навчання в основному є відповідальністю держави, а універсальні цілі забезпечення базової освіти все ще перебувають на етапі обговорення того, як ефективно використовувати місцеві знання задля підтримки пріоритетів місцевої спільноти. Досліджено стратегічні напрямки розвитку освіти корінних жителів, зокрема, програми доступу, забезпечення сполучення для спільноти, контроль корінних жителів за власною освітою, співпраця між корінними спільнотами та провідними навчальними закладами, підтримка студентів, що відповідає потребам корінних жителів. Зазначено, що керівники та викладачі вищих навчальних закладів повинні забезпечити розвиток методів навчання корінних жителів та впровадження структури освіти, яка відповідала би потребам корінного населення. Для успішного впровадження освітнього процесу корінних жителів до нього залучено старійшин, які запропонували студентам та викладачам інший спосіб отримання знань та інше світобачення. Проаналізовано програми професійної підготовки, їхній вплив на добробут спільноти і рівень залучення корінних жителів.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены ключевые аспекты разработки и внедрения программ профессиональной подготовки для коренного населения Канады. Отмечена специфика профессиональной деятельности коренного населения. Дано определение понятия «коренные народы». Изучены основные препятствия, встречающиеся на пути к получению профессиональной подготовки коренными жителями страны и исследованы стратегические направления развития их образования. Особое внимание уделено анализу программ профессиональной подготовки, их влиянию на благосостояние сообщества и уровень привлечения коренных жителей Канады.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.subjectindigenous peopleuk_UA
dc.subjectcommunityuk_UA
dc.subjectthe Eldersuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкорінне населенняuk_UA
dc.subjectспільнотаuk_UA
dc.subjectстарійшиниuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectкоренное населениеuk_UA
dc.subjectсообществоuk_UA
dc.subjectстарейшиныuk_UA
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UA
dc.titleDEVELOPENT AND IMPLEMENTATION GUIDELINES FOR PROFESSIONAL TRAINING OF INDIGENOUS PEOPLES IN CANADAuk_UA
dc.title.alternativeОсновні аспекти розробки та впровадження програм професійної підготовки для корінного населення Канадиuk_UA
dc.title.alternativeОсновные аспекты разработки и внедрения программ профессиональной подготовки для коренного населения Канадыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2019, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6Zhorniak.pdf111,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.