Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13209
Назва: The Development of Distance Learning in Ukrainian Liberal Arts Institutions Based on EU Experience
Автори: Falfushynska, Halina
Klos-Witkowska, Aleksandra
Buyak, Bogdan
Tereshchuk, Grigory
Iatsykovska, Uliana
Falat, Pawel
Бібліографічний опис: The development of distance learning in Ukrainian liberal arts institutions based on EU experience / H. Falfushynska, A. Klos-Witkowska, B. Buyak [et al.] // The 10th IEEE International conference on intelligent data acquisition and advanced computing systems: technology and applications (18-21 September, 2019, Metz, France). Metz, 2019. Vol. 1. P. 24–27.
Дата публікації: 18-вер-2019
Ключові слова: distance education
blended learning
Moodle
Короткий огляд (реферат): Distance education and blended learning has been becoming a major alternative to traditional teaching all over the world. The paper discloses the benefits and disadvantages of e-learning at Ukrainian Universities in particular at Ternopil V. Hnatiuk National Pedagogical University as the representative when compare to European models of distance education. Distance education at Ukrainian Universities bases on the principle of individuality and supports by tutor. Using multivariate statistics it has proven that self-motivation and both intrinsic and extrinsic goal orientation predict student success in distance education and e-learning. The perceived learning outcome is positively associated with to selfregulation, learning styles and success.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13209
ISBN: 978-1-7281-4069-8
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій (міжфакультетні)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buyak_in.pdf3,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.